loading...
دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 47 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

MP3 – 320

Ali Molaei – Dealam Gereteh

MP3 – 128

Ali Molaei – Dealam Gereteh

متن آهنگ علی مولایی به نام دلم گرفته:

دلم گرفته از خودم که ساده فرض میشدم

برای عبرت همه همیشه درس میشدم

دلم گرفته از تو که مدام زخم میزنی

شبیه درد میشیو خودت مشکل منی

دلم گرفته از همه از اتهام و هم همه

تمام درد ها غصه های آسمون رو شونمه

دلم گرفته از خدا گریه های بی صدا

که میشنوه صدا رو اما خوب صبوره این همه(دوبار)

♫♫♫♫♫♫

تو ارتباط آدما به زنجیر میرسم

به فرصت های عاشقی همیشه دیر میرسم

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

تموم خنده هام شده یه طرح سرد کاغذی

که رو نقاب صورتم به تویر می کشم

دلم گرفته از همه از اتهام و هم همه

تمام درد ها غصه های آسمون رو شونمه

دلم گرفته از خدا گریه های بی صدا

که میشنوه صدا رو اما خوب صبوره این همه(دوبار)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,578
  • بازدید کلی : 50,976