loading...
دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 46 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

MP3 – 320

Ali Zareii – Etefagh

MP3 – 128

Ali Zareii – Etefagh

متن آهنگ علی زارعی به نام اتفاق:

هر اتفاقی که سر راه که گمانه

همه میگن اون که با هامه اشتباهه

خودش بهم میخنده ای عاشقیمه

بزار بگم که سادگیمه زندگیمه

هر چی می خواد بزار بشه عشق منی تو

همه میگم یه روز ازم دل می کنی تو

ولی دوستت دارم اندازه جونم

تا اینجا موندم گل من بازم می مونم

هر اتفاقی که بیوفته

تموم دنیا که غلط شه

محاله من بگزرم از تو

محال قلبم از تو رد شه(دوبار)

♫♫♫♫♫♫

بازم که اتفقی چشمات سر راهه

دوباره بوی عطرت تو حال و هوامه

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

انگاری می خوان تو رو از من پس بگیرن

بازم که اتفقی بغضت تو صدامه

هر اتفاقی که سر راهمه گمانه

همه میگن اون که با هامه اشتباه

خودش بهم میخنده و این عاشقیمه

بزار بگن این سادگیمه زندگیمه

هر اتفاقی که بیوفته

تموم دنیا که غلط شه

محاله من بگزرم از تو

محال قلبم از تو رد شه(دوبار)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 1,855
  • بازدید کلی : 51,253