loading...
دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 44 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ فریدون آسرایی با نام چقدر خوبه:

چقدر خوبه دوست دارم

چقدر خوبه دوستم داری

تو می دونی احساست گره خورده به احساسم

واسه اینه که تا این حد روحرفای تو حساسم

می دونم که یه وقتایی تو دوست داری که دور باشی

منم در به درت باشم بمیرم شاید آروم شی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فریدون آسرایی با نام چقدر خوبه

♫♫♫♫♫♫

من این احساس رو دوست دارم که تو دلواپسم شی

من از ته دل میگم می خوامت تا تو آروم شی

چه حس خوبیه وقتی همون رنگی رو میپوشی که دوست دارم

همون لحظست که می فهمم دوسم داری و منم تنهات نمی زارم

“چقدر خوبه دوست دارم

چقدر خوبه دوستم داری”(دوبار)

چقدر خوبه که میدونم توام تنهام نمی زاری

MP3 – 320

 Fereydoun – Cheghar Khoobeh

MP3 – 128

 Fereydoun – Cheghar Khoobeh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 1,710
  • بازدید کلی : 51,108