loading...
دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 58 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ فرزاد فرزین با نام نگرانتم:

بارون که میزنه این آسمون منو

دیونه می کنه خون گریه می کنه

هی پا به پای من تو این خیابونا

من گریه می کنم اون گریه می کنه

بارئن که میزنه باز جای خالیه

تو درد می کنه

تو کوچه های شهر می فهمم اینو من

تنهایی آدم رو ولگرد می کنه

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزراره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مرده واسه تو زندگیشه

♫♫♫♫♫♫

بد تو با کسی قدم نمی زنم

از کوچه ها بپرس سیگارهای من. ترکم نمی کنن

باور نمی کنی از پاکت ها بپرس

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزراره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مرده واسه تو زندگیشه

من هنوز نگرانتم

نگرانتم

MP3 – 320

Farzad Farzin – Negaranetam

MP3 – 128

Farzad Farzin – Negaranetam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 1,724
  • بازدید کلی : 51,122